diumenge, 11 d’octubre del 2009

Tecnologia punta

Despres d'explicarvos les trifulgues i tripijocs amb la maquina de les ecos de l'hospital de Modilon, a Madang, ara l'Anna ja es a Catalinia i despres d'anar a un hospital del segla XXI (que ja tocava) m'ha enviat aquestes imatges que a mi hem semblen simplement increibles d'una tormenta tropical en formacio anomenada Nora.





Durant tota la sessio fotografica, la Nora no va parar de tapar-se la cara amb les mans i fins i tot amb els peus (tela quina flexibilitat!!! si jo m'intentes tapar la cara amb els peus segurament acabaria a l'hospital amb l'esquena trencada o sino intoxicat per les amanacions toxiques que desprenen els meus peus, sobretot si porto els mitjons posats!).

I en fi, que d'aqui a una setmaneta ja estare agafant l'avio per passar per singapore i despres d'un parell de dies, cap a casa s'ha dit a veure les meves donetes, que despres de tants dies ja toca!!!