dimarts, 12 d’octubre del 2010

........la mandra........

No se si es la coneccio a internet que es una porqueria o el gos que porto a sobre pero sembla que ultimament tinc el blog abandonat...... pude es que faig menys submarinisme i tinc menys fotos per penjar o putser es que amb l'ordinador al que hem conecto a l'internet no puc obrir els negatius digitals (RAW) i per tant haig d'arreglar les fotos a casa i quan soc a casa estic per la Nora i no tinc gaire temps per res mes o putser...... es igual, el fet es que hem mirava el blog i veig que l'any passat vaig publicar 50 entrades durant tot l'any i aquest any n'he posat quatre de contades........ en fi, sembla que aquest any la cosa s'ha parat, pero aiam si almenys es mante i progressa una mica.

Ultimament tambe m'he posat a pintar una altre vegada i estic empantanegat amb un cuadre de mig format (metre per setanta), amb base de tela i pintat a l'oli integrament amb espatula, en fi una feina de xinos!! de la que ja vaig posar una foto del primer pas i de la que n'he fet algunes fotos mes pero que ara no tinc aqui (es a l'altre maquina.......... les coses de la vida!), pero que tard o dora ja penjare. i la setmana que ve ens arriven els "visitantes", en Ferran i la Senda, que deuen estar tant o mes nerviosos que nosaltres per ser aqui i liar-la una mica. Amb l'Anna hem estat organitzant tot d'activitats per fer i un viatget submarinistic, aixi que ens les proximes setmanes espero penjar un publireportaje com Deu mana de la seva visita.

I vet aui un gos i vet aui un gat aquest post ja s'ha acabat.......... i per entreteniment us deixo amb unes fotos de les anemones i sipies de Planet Rock, un dels nostres punts de submarinisme preferits del que ja us he parlat en altres entrades.









I perque veigueu que de patir patir no ho fem pas us deixo una foto de les meves sirenes a la piscina del Madang Lodge un diumenge qualsevol a la tarde.