dijous, 24 de setembre del 2009

Mi Amor se fue.......

I es que ja han fugit, i aquesta vegada casi per potes........ i jo aqui, esperant la meva carta de llibertat, que ve des de Singapore i esta impresa en color i paper de qualitat d'aquell de 180g mmmmmmm com m'agrada el de 180g acabat d'imprimir i amb aquella olor de tinta i tiner...... es una mica com el pa quan surt del forn pero molt mes amargant......... pssssssssssss espero que no tardi, porto nomes un dia i ja estic fart d'esperar, sempre havia pensat que tenia paciencia pero resulta que no, tocat el collons!!!



- Ho vull i ho vull ara!!! aixi que que espereu......... porteu-lo aqui!! vull el meu 2010 amb tots els seus mesos! els seus dies i setmanes! que no hen falti cap, ni festius ni feiners els vull a tots aqui ara mateix!!! ................ i si en falta algun........ un de sol ......... rodaran caps...... en concret el meu. Rodara i rodara molt per trobar una altre feina en un pais on no n'hi ha ni n'hi haura en els proxims 200 any.



I encara que no tingui sentit, en te i molt! va cap a l'esquerra, es a dir, en contra del sentit de les agulles del rellotge!!!!


En fi, com que no tinc camara de fotos i no vull deixar de publicar, us haureu d'empassar les meves paraules i els meus dibuixos.................. sorri tru en no gut pla kaikai....